HAVEL-NOTRUF
Unsere Notruf Dienstleistungen und Anwendungen

Neben dem stationären Hausnotruf erweitern wir kontinuierlich das Angebot um mehrere Komponenten. Die einzelnen Services werden mit der Jedermann Gruppe e.V. als Piloten eingeführt. Nach einer ausführlichen Testphase stehen diese dann auch anderen Pflegediensten zur Verfügung.

One current project, for example, is the mobile app for participants, which works with any modern smartphone. Furthermore, additional devices such as fire and smoke detectors are integrated into the home emergency call for increased security and comfort.

This means more flexibility and more deployment options for you and a better sense of security for your participants. In addition, the new offer will in future also enable you to notify relatives as a priority or in parallel. In this way, the emergency call app can also be used for other participant groups, such as field workers, athletes, children, etc.

At notruf.pfitconsult.de können Sie sich ein individuelles Angebot zusammenstellen oder sich über aktuelle Angebote informieren.

Bestand­teile unseres Havel-Notruf Services

In the following we have provided you with further information on some selected topics.

With the introduction of the home emergency call app, the home emergency call centre is expanded to include a decentralised service. This is, so to speak, the control centre for on the move. For example, care staff can move freely in the building or on the premises and receive the emergency call directly on their smartphone. More about our Hausnotrufzentrale.

Beratung, Konzeption und Umsetzung Ihrer Pflegeprojekte​. Mehr über unsere Leistungen.

Die Nachfrage nach dem mobilen Hausnotruf wird immer größer. Für alle auf einen Hausnotruf angewiesene Menschen, die mobil sind, reicht der stationäre Hausnotruf oft nicht aus. Lesen Sie hier mehr über unsere Hausnotruf-App.

Neben den Erweiterungen für Ihre Sicherheit durch den mobilen Hausnotruf und die Einführung neuer Sensoren, arbeiten wir an weiteren Verbesserungen, die Ihre Sicherheit und Ihren Komfort erhöhen werden. So komplettieren wir aktuell unsere Hausnotruf-App um eine integrierte Spracherkennung, so dass Sie den Notruf auch per Sprache aktivieren können. Damit reicht dann z.B. der Befehl „Jedermann Hausnotruf“ ins Smartphone gesprochen aus, um den Notruf zu aktivieren.

JMG Logo  Neat Logo       Partner Deutsche Telekom

The home emergency call service consists of many individual components, of which you will not notice much. However, 3 factors are decisive for a good service quality. Therefore, the nursing service cooperates closely with the technical services, the device manufacturers and the line providers (fixed and mobile network).

We work closely with service providers and manufacturers in the field of home emergency call (devices and service) in order to offer you the optimal solution.

 

en_USEnglish